နယ္ေျမေဒသမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးကြန္ရက္မ်ား တိုးျမွင့္ေဖာ္ေဆာင္
ျပည္ေထာင္စုႀကီးတစ္ရပ္လံုး ဟန္ခ်က္ညီညီ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး၊ နယ္ေျမေဒသတစ္ခုႏွင့္ တစ္ခုအၾကား လြယ္ကူေခ်ာေမြ႔စြာ သြားလာႏိုင္ေရးတို႔အတြက္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးသည္ အဓိကက်ေပသည္။ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရသည္ ျပည္နယ္ႏွင့္တိုင္းေဒသအႏွံ႕ လမ္း၊ တံတားမ်ားကို ေဖာက္လုပ္တည္ေဆာက္ေပးခဲ့ရာ ယခုအခါ ျပည္ေထာင္စုႀကီး၏ အေရွ႕၊ အေနာက္၊ ေတာင္ႏွင့္ေျမာက္သို႔ ရာသီမေရြး သြားလာႏိုင္သည့္ လမ္းကြန္ရက္စနစ္မ်ား ျဖစ္ထြန္းလ်က္ရွိေနၿပီ ျဖစ္သည္။ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း တံတားေဆာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္း အထူးအဖြဲ႕(၁)က တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား(ကဝ) ဖြင့္ပြဲအခမ္းအနားကို မတ္လ၂၁ရက္ေန႔က ပဲခူးၿမိဳ႕နယ္ ထံုးႀကီးေက်းရြာဘက္ကမ္းရွိ အဆိုပါတံတားအနီး မဂၤလာမ႑ပ္၌ က်င္းပခဲ့သည္။
ယခင္ကပဲခူးျမစ္ကို ျဖတ္သန္းရန္ ကူးတို႔ေလွကိုသာ အားထားခဲ့ၾကရသည္။ ရာသီဥတုအေျခအေနအရ ေစာင့္ဆိုင္းရသည့္အခါမ်ား ရွိခဲ့သျဖင့္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး၊ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးက႑မ်ားအတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစရန္ ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား(ကဝ)ကို တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ တံတားျဖစ္ထြန္းလာျခင္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ခရီးမိုင္၃၇မိုင္ခန္႔ ခရီးက်ဳံ႕သြားခဲ့ၿပီး ပဲခူးၿမိဳ႕သို႔ ကိုးမိုင္ခန္႔ သက္သာစြာ သြားလာႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ေဒသခံျပည္သူမ်ား၏ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ လူမႈေရးအတြက္ အခ်ိန္တိုအတြင္း ခရီးေပါက္ႏိုင္ရန္ အခြင့္အလမ္းေကာင္းမ်ား ရရွိလာခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား(ကဝ)သည္ ပဲခူးတိုင္းအတြက္ အေရးပါသည့္တံတားျဖစ္ၿပီး ပဲခူးတိုင္းအတြက္ ေပ၁၈၀ႏွင့္အထက္ ၁၇စင္းေျမာက္ျဖစ္ကာ ႏိုင္ငံေတာ္၏ ၂၂၁စင္းေျမာက္ တံတားလည္းျဖစ္သည္။ ပဲခူးတိုင္းအတြင္း၌ စစ္ေတာင္းျမစ္ကူး (ေရႊက်င္-မေဒါက္)၊ ဧရာဝတီျမစ္ကူးတံတား (နဝေဒးတံတား-ျပည္)စေသာ ျမစ္ကူးတံတားႀကီးမ်ားကို တည္ဆာက္ေပးထားၿပီျဖစ္သည္။ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရသည္ ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား(ကဝ) အပါအဝင္ ျပည္နယ္ႏွင့္တုိင္းအႏွံ႕ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ၏ အေျခခံေကာင္းမ်ားကို ျဖည့္ဆည္းတည္ေဆာက္ေပးထားၿပီျဖစ္ရာ ေဒသခံတိုင္းရင္းသား ျပည္သူမ်ားကလည္း မိမိေဒသ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရႏွင့္အတူ ဝိုင္းဝန္းလက္တြဲ၍ ႀကိဳးပမ္းသြားၾကရမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေရးသားလိုက္ရပါသည္။
ယခင္ကပဲခူးျမစ္ကို ျဖတ္သန္းရန္ ကူးတို႔ေလွကိုသာ အားထားခဲ့ၾကရသည္။ ရာသီဥတုအေျခအေနအရ ေစာင့္ဆိုင္းရသည့္အခါမ်ား ရွိခဲ့သျဖင့္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး၊ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးက႑မ်ားအတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစရန္ ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား(ကဝ)ကို တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ တံတားျဖစ္ထြန္းလာျခင္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ခရီးမိုင္၃၇မိုင္ခန္႔ ခရီးက်ဳံ႕သြားခဲ့ၿပီး ပဲခူးၿမိဳ႕သို႔ ကိုးမိုင္ခန္႔ သက္သာစြာ သြားလာႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ေဒသခံျပည္သူမ်ား၏ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ လူမႈေရးအတြက္ အခ်ိန္တိုအတြင္း ခရီးေပါက္ႏိုင္ရန္ အခြင့္အလမ္းေကာင္းမ်ား ရရွိလာခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား(ကဝ)သည္ ပဲခူးတိုင္းအတြက္ အေရးပါသည့္တံတားျဖစ္ၿပီး ပဲခူးတိုင္းအတြက္ ေပ၁၈၀ႏွင့္အထက္ ၁၇စင္းေျမာက္ျဖစ္ကာ ႏိုင္ငံေတာ္၏ ၂၂၁စင္းေျမာက္ တံတားလည္းျဖစ္သည္။ ပဲခူးတိုင္းအတြင္း၌ စစ္ေတာင္းျမစ္ကူး (ေရႊက်င္-မေဒါက္)၊ ဧရာဝတီျမစ္ကူးတံတား (နဝေဒးတံတား-ျပည္)စေသာ ျမစ္ကူးတံတားႀကီးမ်ားကို တည္ဆာက္ေပးထားၿပီျဖစ္သည္။ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရသည္ ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား(ကဝ) အပါအဝင္ ျပည္နယ္ႏွင့္တုိင္းအႏွံ႕ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ၏ အေျခခံေကာင္းမ်ားကို ျဖည့္ဆည္းတည္ေဆာက္ေပးထားၿပီျဖစ္ရာ ေဒသခံတိုင္းရင္းသား ျပည္သူမ်ားကလည္း မိမိေဒသ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရႏွင့္အတူ ဝိုင္းဝန္းလက္တြဲ၍ ႀကိဳးပမ္းသြားၾကရမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေရးသားလိုက္ရပါသည္။
0 comments:
Post a Comment